دانلود قالب آماده یک بروشور تجاری ۳۶ صفحه‌ای برای ایندیزاین

26 بهمن 1399
catalogue-free-indesign-template-1123

یکی از نمونه‌هایی که شرکت Envato برای فروش روی وب‌سایت خود قرار داده است، قالب آماده‌ی یک بروشور تجاری ساده و شیک برای نرم‌افزار ایندیزاین است. یک نگاه سریع و گذرا کافیست تا به شما ثابت کند که طراحی هر ۳۶ صفحه‌ی ایندیزاین در نهایت دقت و سلیقه‌ی هنری صورت گرفته است. سادگی طراحی در عین زیبایی صفحات این بروشور، آن را در گروه طراحی‌های مدرن و به‌روز قرار می‌دهد.
آنچه که در کلیت طراحی صفحات این نشریه بیشتر از همه تکرار شده است، شش‌ ضلعی‌های درهم است بگونه‌ای که در تمامی صفحات شش‌ضلعی‌هایی با اندازه‌هایی متفاوت ملاحظه‌ می‌کنید که در هم قرار گرفته‌اند. طراح از قرار دادن هر نوع عنصر اضافی در طرح خودداری کرده است. بنابراین با بروشوری روبرو هستید که برای معرفی فعالیت‌های علمی و مهندسی مناسب‌تر است.
تنوع رنگ‌ها در این بروشور نسبتا زیاد است و از رنگ‌های آبی، سبز، نارنجی، بنفش بادمجانی و خاکستری در زمینه‌ی سفید یکدست استفاده شده است.
صفحاتی مربوط به اعداد و ارقام و انواع نمودارها و چارت‌ها وجود دارد که می‌توانید نتایج مورد نظر خود را در آن‌ها بگنجانید. بنابراین اگر قرار است بروشورتان حاوی نتایج ریاضی و نمودارهای متعدد باشد، این قالب آماده می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.
عکس‌ها بصورت پیش‌فرض از مجموعه‌ی شاتراستوک انتخاب شده‌اند، اما شما خودتان می‌توانید عکس‌های دلخواهتان را در فریم‌ها و قاب‌های موجود در صفحات جایگذاری کنید.

دانلود قالب آماده یک بروشور تجاری

در یک فایل متنی تحت عنوان «Help» که توسط تیم Envato در این مجموعه قرار گرفته است، اطلاعات کام‌تر و مفصل‌تری در ارتباط با این قالب آماده وجود دارد که می‌توانید مطالعه کنید.

  • نکته‌ی بسیار مهمی که درباره‌ی این بروشور وجود دارد این است که طراحان در دو اندازه‌ی A4 و A5 طراحی صفحات را انجام داده‌اند.
  • عکس‌ها، پاراگراف‌ها و اشکال در گروه‌های جداگانه قرار داده شده‌اند که دسترسی شما به عنوان کاربر به آن‌ها را بسیار ساده و سریع می‌کند.
  • شماره‌گذاری صفحات به صورت اتوماتیک نیز صورت گرفته است و با اضافه کردن یا کاستن یک صفحه از مجموعه، شماره‌گذاری سایر صفحات تغییر می‌کند و در حالت صحیح خود قرار می‌گیرد.
  • تمامی صفحات قابلیت ویرایش و تغییر در محیط ایندیزاین را دارا هستند.
  • فونت‌های مورد استفاده در این فایل Oswald، Source Sans Pro و Rajdhani هستند که در صورت تمایل می‌توانید دریافت و استفاده کنید.

فرمت فایل: IDML و INDD
اندازه‌ی صفحات: A5 عمودی و A4 عمودی
تعداد صفحات: ۳۶
وضعیت رنگی: CMYK
کیفیت (پیکسل بر اینچ): ۳۰۰
حاشیه‌ی صفحات: ۳ میلیمتر
دارای قابلیت چاپ

دانلود

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما (1 دیدگاه)

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

مصطفی
12 اسفند 1398
سلام لینک دانلود مشکل داره ، لطفا درستش کنید خیلی به این فایل نیاز دارم ممنون

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.