دانلود فایل آماده ایندیزاین یک کاتالوگ رسمی شرکتی با رنگ‌های تیره

26 بهمن 1399
proposal-indesign-template

قالب آماده‌ای که امروز تصمیم گرفته‌ایم در اختیار شما قرار دهیم، قالب آماده‌ی ایندیزاین یک کاتالوگ شرکتی بسیار شیک و زیباست که محصولی از گرافیک ریور (Graphic River) از شرکت Envato است. در این مجموعه، طراحان سعی داشته‌اند برای رسمی‌تر کردن صفحات، از رنگ‌های محدود و تیره استفاده کنند. بنابراین بجز رنگ‌های سفید، خاکستری تیره و روشن و رنگ آجری شاهد هیچ رنگ دیگری نیستیم.
طراحان حرفه‌ای گرافیک ریور که همواره خوش‌ذوق و موفق عمل کرده‌اند، درباره‌ی این کاتالوگ نیز ذوق همیشگی را به کار گرفته‌اند و با بهره‌گیری از خطوط مستقیم و مورب، یک طراحی چشم‌نواز، گیرا و ملایم را ارائه نموده‌اند.
با توجه به اینکه از پرداختن به هر نوع تزئین و طراحی عناصر اضافی اجتناب شده است، تمرکز خواننده‌ی این کاتالوگ بر محتوا و تصاویر بسیار بیشتر است. تمامی کادرها، مستطیلی و دارای لبه‌های تیز هستند که این موضوع به منظم‌تر شدن و انسجام عناصر در صفحات کمک فراوانی کرده است.
همانطور که اشاره شد، رنگ‌های مورد استفاده رنگ‌های خاکستری تیره و روشن هستند که رنگ آجری برای جلوگیری از یکنواختی صفحات و آزار چشم خواننده، به مجموعه‌ی رنگ‌ها اضافه شده است.
هر چند که می‌توانید هر عکسی را جایگزین عکس‌های موجود در کاتالوگ نمائید، با این حال طراح اصلی ترجیح داده است که تنها از عکس‌های سیاه و سفید استفاده کند. پیشنهاد ما به شما نیز این است که عکس‌های با کیفیت بالای سیاه و سفید جمع آوری کنید و از افزودن عکس‌های رنگی به این صفحاتِ ساده و شیک خودداری کنید.
در این کاتالوگ به متن و تصویر تقریبا به یک اندازه فضا داده شده است و به راحتی می‌توانید از عکس‌های متعدد خود در کنار یک متن مفصل استفاده نمائید.

  • یک فایل متنی تحت عنوان « Fonts» در فولدری که دریافت می‌کنید، قرار گرفته است. این فایل محتوی نام فونت‌هایی است که در فایل آماده‌ی ایندیزاین مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین لینک دانلود این فونت‌ها نیز در کنار نامشان آمده است.
  • فایل آماده، کاملا دارای قابلیت تغییر است و می‌توانید تمامی متون، تصاویر، اشکال و آیکون‌ها را مطابق نیاز خود تغییر دهید.
  • امکان تغییر رنگ‌های کاتالوگ وجود دارد و گرافیک ریور دست شما را برای انتخاب رنگ‌ها باز گذاشته است.

فایل آماده ایندیزاین کاتالوگ رسمی

فایل آماده ایندیزاین کاتالوگ رسمی

فرمت فایل: IDML و INDD و PDF
اندازه‌ی صفحات: A4 عمودی و برگه‌ی نامه
وضعیت رنگی: CMYK
کیفیت (پیکسل بر اینچ): ۳۰۰
دارای قابلیت چاپ

دانلود

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.