دانلود قالب آماده ایندیزاین یک کاتالوگ شرکتی شیک و مدرن

26 بهمن 1399
New-Preview190851091

اگر به دنبال یک کاتالوگ بسیار شیک و مدرن می‌گردید که از طریق صفحات ساده و در عین حال زیبای آن بتوانید محصول یا خدمات شرکت خود را معرفی کنید، این فایل آماده‌ی ایندیزاین که توسط طراحان خبره و متخصصان گرافیکی شرکت Envato، یکی از بزرگ‌ترین غول‌های دنیای طراحی گرافیک و وب، طراحی شده است را از دست ندهید.
در طراحی صفحات این کاتالوگ، از خطوط مورب و منظم و ظریف استفاده شده است و بنابراین طراحی این کاتالوگ از هرگونه شلختگی و بی‌نظمی کاملا دور است. رنگ‌های استفاده شده در طراحی این کاتالوگ، خاکستری، مشکی و سفید است که از رنگ آبی به عنوان تاثیرگذارترین رنگ این کاتالوگ می‌توان نام برد.
همچنین صفحاتی برای درج نمودارها، نتابج تحقیقات، چارت‌ها و جداول در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانید نتایج مورد نظر خود را در آن صفحات به سادگی جایگزین کنید.
طراح از پرداختن به هر گونه طراحی اضافی که منجر به خسته کردن چشم بیننده شود، خودداری کرده است و از ساده‌ترین و مهم‌ترین عناصر برای طراحی این کاتالوگ زیبا استفاده کرده است.
Envato که خود از بانیان طراحی ساده و مدرن در دنیاست، این هنر را در این کاتالوگ، استادانه بکار گرفته است. لازم به ذکر است که این محصول یکی از جدیدترین طراحی‌های شرکت Envato و متعلق به سال ۲۰۱۷ است.
در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت، یک جلد خیره کننده و تاثیرگذار کافیست تا لبخند رضایت را برای متقاضی یک کاتالوگ شرکتی و تجاری رسمی بنشاند.

قالب آماده ایندیزاین کاتالوگ شرکتی

هر چند در فایل راهنمایی که در فایل دریافتی، قرار گرفته است به تشریح ویژگی‌های این قالب آماده پرداخته شده است، با این حال تیتروار به برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کاتالوگ در مجموع و از هر لحاظ قابلیت تغییر دارد. می‌توانید صفحات جدیدی به آن‌ بیفزائید یا صفحاتی از آن کم کنید.
  • طراحی کاملا سازمان‌دهی شده است. بدین معنا که تصاویر، اشکال و متون در لایه‌های جداگانه و مرتبی قرار گرفته‌اند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در پنل لایه‌ها پیدا کنید و تغییر دهید.
  • فایل دارای مسترپیج (Master Page) و خطوط راهنماست که کار را برای شما به مراتب ساده‌تر می‌کند.
  • فونت‌ انگلیسی استفاده شده در این فایل Montserrat است که بصورت رایگان می‌توانید دانلود کنید.
  • هر دو نوع فایل ایندیزاین (یکی مربوط به نسخه‌های قدیمی نرم‌افزار و یکی مربوط به نسخه‌های جدید) جهت دانلود قرار گرفته‌اند.

فرمت فایل: IDML و INDD
اندازه‌ی صفحات: A4 عمودی
تعداد صفحات: ۱۶
وضعیت رنگی: CMYK
کیفیت (پیکسل بر اینچ): ۳۰۰
دارای قابلیت چاپ

دانلود

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما (1 دیدگاه)

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

علی بهرامی
29 بهمن 1398
فایل در دسترس نیست.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.