دانلود قالب آماده ایندیزاین یک کاتالوگ چند منظوره بصورت کامل

26 بهمن 1399
multipurpose-catalogue1

کم‌تر طراحی پیدا می‌شود که کمپانی بزرگ Envato را نشناسد. طراحان خبره‌ی این کمپانی مشهور روزانه محصولات بسیار کامل و بی‌نقصی را تولید و برای فروش در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. امروز Envato برندی است که سطح سلیقه‌ی مردم را جابجا می‌کند و از معدود کمپانی‌هایی است که تعیین می‌کند در یک سال کدام سبک طراحی بیشتر مورد استفاده و توجه قرار بگیرد.
امروز فایل کامل ایندیزاین یک کاتالوگ بسیار زیبا که توسط طراحان Envato طراحی شده است و جهت فروش روی وب‌سایت این شرکت قرار گرفته است، برای دانلود رایگان روی وب‌سایت قرار می‌دهیم. عنوانی که Envato برای این کاتالوگ در نظر گرفته است «کاتالوگ چند منظوره» است. یعنی طراحی این کاتالوگ به گونه‌ای است که نیاز اکثریت کاربران را تامین می‌کند و مهم‌ نیست برای چه منظوری می‌خواهید از این قالب آماده استفاده کنید. چنانچه قصد طراحی یک کاتالوگ برای حرفه‌ی معماری یا معرفی یک شرکت طراحی دکوراسیون دارید و یا می‌خواهید یک برند آرایشی-بهداشتی را معرفی کنید و یا هر موضوع دیگری در ذهن دارید، این کاتالوگ تا حد قابل قبولی می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد.
تمرکز طراحان این کاتالوگ بیشتر بر روی تصاویر بوده است و اگر قرار است از قالب آماده‌ی این کاتالوگ استفاده کنید، بهتر است تصاویر زیبا و با کیفیتی در اختیار داشته باشید.
رنگ‌های اصلی در این کاتالوگ سرمه‌ای، صورتی و خاکستری در یک زمینه‌ی ساده و سفید است که در مجموع یک کاتالوگ شکیل با طراحی ساده و مدرن را تشکیل می‌دهند. در کنار خطوط راست و مستطیل‌هایی با گوشه‌های تیز، پنج ضلغی از اشکال پرکاربرد در صفحات این کاتالوگ زیباست.

قالب آماده ایندیزاین کاتالوگ چندمنظوره

یک فایل تکست با عنوان Help در فایل ضمیمه موجود است. این فایل توسط شرکت Envato نوشته شده است و راهنمای استفاده از فایل آماده‌ی ایندیزاین این کاتالوگ است. با این حال چنانچه به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارید ما بصورت مختصر مفید به محتویات این فایل راهنما اشاره می‌کنیم:

  • تصاویری که در حال حاضر برای طراحی این کاتالوگ استفاده شده‌اند، مربوط به شرکت بزرگ شاتراستوک هستند اما شما می‌توانید بعد از باز کردن فایل ایندیزاین کاتالوگ، در محل مربوط به عکس‌ها، عکس‌های مورد نظر خود را جایگزین نمائید. به این صورت که کافیست عکس‌های مورد نظر را باز کنید و به سمت هر صفحه‌‌ی دلخواه از کاتالوگ درگ کنید.
  • فونت‌های مورد استفاده در این کاتالوگ Raleway و Opensans هستند که در صورتی که مایل هستید از این فونت‌های استفاده کنید، می‌بایست نام آن‌ها را در گوگل جستجو کنید و دانلود نمائید.
  • برای جایگزین کردن متن دلخواه خود، کافیست ابزار Text را انتخاب کنید و در محل نوشته‌ها کلیک کنید و شروع به تایپ متن دلخواه خود کنید.
  • امکان اضافه کردن صفحات جدید به کاتالوگ وجود دارد.
  • با دوبار کلیک کردن روی هر ناحیه و استفاده از ابزار مربوط به تغییر رنگ‌ها، می‌توانید به آسانی رنگ‌ها را تغییر دهید و رنگ مربوط به برند مورد نظرتان را اعمال نمائید.

فرمت فایل: IDML و INDD
اندازه‌ی صفحات: A5 افقی
تعداد صفحات: ۱۴
وضعیت رنگی: CMYK
کیفیت (پیکسل بر اینچ): ۳۰۰
دارای فضای کافی برای برش و قابلیت چاپ

دانلود

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما (1 دیدگاه)

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

محمدی
03 تیر 1396
سلام متاسفانه فایل Rar در مرحله Extract to پس از زدن پسورد داده شده باز نشد.لطفا راهنمایی بفرمایید

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
05 تیر 1396
با سلام و احترام برای اینکار باید فایل مورد نظر را با استفاده از نرم افزار Internet Download Manager دانلود کرده و سپس با نرم افزار WinRar از حالت rar خارج کنید. رمز این فایل www.roxo.ir‌ بوده که باید با حروف کوچک درج شود.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.