تغییر یک سکشن با کلیک روی یک عکس یا نوشته

درود بر شما وقت بخیر.

من میخوام با زدن روی یک نوشته یا یک عکس، کل یک div هیدن شود و یک div دیگه نمایش داده بشه. و وقتی روی عکس بعدی میزنم همین اتفاق برای آن یکی هم بیوفته. یعنی وقتی روی عکس دوم میزنم اون یکی هیدن بشه و بعدی نمایش داده بشه. 

برای بخش اعضای یک شرکت در اصل میخوام اینکار را انجام دهم. یعنی روی یک شخص کلیک میکنم اسکرول بشه بالای صفحه سمت و توضیحات اون نمایش داده بشه و وقتی میام پایین روی شخص بعدی کلیک میکنم، مجدد اسکرول به بالا بشه و توضیحات مربوط به شخص بعدی نمایش داده بشه.

سایتمم وردپرسی هست. اما اگر نیاز باشه اون صفحه رو کد بزنمم مشکلی نیست.

ممنون

برچسب ها:
پرسیده شده در: 2 سال قبل
آمار بازدید: 1235
0

سلام، برای این موضوع بهترین راه حل استفاده کردن از یک ایندکس آی دی هست. یعنی بر اساس وضعیت اعضای یک شرکت، به ازای هر یک از آنها یک ویژگی id روی تگ موردنظر ایجاد کنید و بعد از اینکه روی هر یک از اسامی کلیک شد، کاربر را با استفاده از Fragment ها به ابتدای آن خطی که با id مشخص شده است هدایت کند. به نمونه کد زیر دقت کنید:

<a href="#google">Click here</a>

<div id="google"></div>

در واقع با کلیک کردن روی عبارت Click here کاربر به تگ div ای که id آن برابر google است هدایت می شود.

اگر بخواهید این انتقال به صورت لایت و Smooth انجام شود کافیست خط زیر را به کد CSS قالب اضافه کنید؛

html {
  scroll-behavior: smooth;
}

حالا اگر بخواهید این کار را برای تمام اعضای شرکت انجام دهید کافیست که داخل یک حلقه for به جای عبارت google در id و همچنین در href، نام شخص یا آی دی شخص در دیتابیس را درج کنید.

ارسال شده در: 2 سال قبل
masoudsalehi (1725)
بیش از ۲ سال عضویت در روکسو بیش از ۲ سال عضویت در روکسو دارای 1000 کارما دارای 1000 کارما نظرات دریافتی:‌ بیش از 50 نظرات دریافتی:‌ بیش از 50 دارای 25 پاسخ صحیح دارای 25 پاسخ صحیح ارسال کننده پاسخ با 25 رای ارسال کننده پاسخ با 25 رای
1

از راهنمایی شما بسیار ممنونم. یعنی اگر اینکار را انجام دهم. هر بار که روی یک شخص کلیک میکنم به بالا اسکرول میشه و محتویات مربوط به اون شخص رو به ما نمایش میده . درسته؟ اینجوری برای هر شخص یک div مجزا باید تعریف کنم که دارای محتوای مجزاست و id منحصر به فرد خود را دارد. باز هم ممنونم از پاسخ کامل شما.

ارسال شده در: 2 سال قبل
جهت ارسال پاسخ ابتدا عضو سایت شوید.
اینستاگرام روکسو

روکسو در اینستاگرام

به جمع هزاران کاربر اینستاگرامی روکسو بپیوندید.