بهترین منابع برای یادگیری Django (جنگو) پایتون

سلام، ممنون میشم اگر راهنماییم کنید. من میخوام آموزش جنگو شروع کنم ولی با کلی مراجع انگلیسی و فارسی روبرو شدم که این باعث سردرگمی بنده شد. ممنون میشم اگر یک منبع کامل در این زمینه معرفی  کنید یا بگید که چطور باید یک دوره خوب و کامل رو تشخیص داد

برچسب ها:
پرسیده شده در: 1 سال قبل
آمار بازدید: 923
0

سلام، برای یادگیری جنگو (Django) چندین دوره و منبع خیلی خوب وجود دارن که من خودم باهاشون جلو رفتم و واقعا برای من مفید بودند. ولی یه سری سلسه مراتب داره این یادگیری که باید رعایت کنی. اولین و مهم ترین موردی که باید در نظر داشته باشی این هست که لازمه یادگیری فریم ورک جنگو (Django) زبان برنامه نویسی پایتون (Python) هست. با در نظر گرفتن این موضوع من چندتا دوره رو که خودم گذروندم و خیلی خوب بوده رو معرفی می کنم:

  1. دوره آموزش مقدماتی پایتون روکسو که رایگان هست
  2. دوره آموزش پیشرفته پایتون روکسو
  3. دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته جنگو یودمی

بعدش میتونید یه دوره پروژه محور بر اساس راه اندازی API ها در سطح پیشرفته بگذرونی که پیشنهاد میکنم این دوره رو از یودمی ببینی.

در مرحله آخر باید بتونی یه سری پروژه های خیلی کوچک برای خودت تعریف کنی و شروع به کدنویسی کنی. در حین پروژه کوچیکی که انجام میدی کل اطلاعات جدید بدست میاری و اگر چیزی رو بلد نیستی یا فراموش کردی دوباره یاد می گیری. با دیدن دوره های آموزشی و انجام ندادن پروژه های کوچیک هیچوقت به اون سطح از یادگیری نمیرسی که بتونی جایی کار کنی یا حرکتی بزنی.

ارسال شده در: 1 سال قبل
بیش از ۲ سال عضویت در روکسو بیش از ۲ سال عضویت در روکسو دارای سوال با ۱۰ رأی دارای سوال با ۱۰ رأی
جهت ارسال پاسخ ابتدا عضو سایت شوید.