رفع خطای Blank expressions انگولار

چگونه خطای 

Error: src/app/app.component.html:3:7 - error NG5002: Parser Error: Blank expressions are not allowed in interpolated strings

را در آنگولار رفع کنم ؟

برچسب ها:
پرسیده شده در: 1 سال قبل
آمار بازدید: 273
0

این خطا به این دلیل رخ می‌دهد که شما در قسمت `{{}}` از template یک عبارت خالی دارید که در این جا مجاز نیست. به عنوان مثال، در قطعه کد زیر، علت خطا، استفاده از عبارت خالی در قسمت `{{}}` است:

<p>{{ }}</p>

برای رفع این خطا، باید عبارت خالی را از داخل {{}} حذف کنید. به عنوان مثال، به جای کد بالا، می‌توانید از کد زیر استفاده کنید:

<p>{{ myVariable }}</p>

در اینجا `myVariable` یک متغیر است که مقدار آن در کامپوننت مربوطه تعیین شده است.

در صورتی که متغیری برای استفاده در قسمت `{{}}` موجود نیست و فقط می‌خواهید یک متن ثابت را در قالب template قرار دهید، می‌توانید از دستور ngNonBindable استفاده کنید. این دستور به Angular می‌گوید که محتوای داخل {{}} را به عنوان متن غیرقابل تغییر در نظر بگیرد. به عنوان مثال، با استفاده از کد زیر، می‌توانید این خطا را رفع کنید:

<p ngNonBindable>{{ }}</p>

در اینجا، ngNonBindable به Angular می‌گوید که محتوای داخل {{}} را به عنوان متن ثابت در نظر بگیرد، بدون ارزیابی هر گونه عبارت داخلی.

ارسال شده در: 11 ماه قبل
masoudsalehi (1725)
بیش از ۲ سال عضویت در روکسو بیش از ۲ سال عضویت در روکسو دارای 1000 کارما دارای 1000 کارما نظرات دریافتی:‌ بیش از 50 نظرات دریافتی:‌ بیش از 50 دارای 25 پاسخ صحیح دارای 25 پاسخ صحیح ارسال کننده پاسخ با 25 رای ارسال کننده پاسخ با 25 رای
جهت ارسال پاسخ ابتدا عضو سایت شوید.