دانلود لوگو اینستاگرام + تاریخچه و رازهای این لوگو

Instagram Logo Download

05 مرداد 1400
instagram-logo-download

در ابتدای این مقاله فرمت‌های مختلفی را برای دانلود لوگو اینستاگرام قرار داده‌ایم. شما می‌توانید همه‌ فرمت‌های PNG ،JPEG ،AI EPS ،SVG را در نسخه‌های رنگی و سیاه و سفید بصورت رایگان دانلود کنید. در ادامه درباره تاریخچه لوگوی اینستاگرام و تغییرات آن از سال 2010 تا کنون و ویژگی‌های بارز نسخه‌ فعلی این لوگو که آن را محبوب کرده است، صحبت می‌کنیم.

دانلود رایگان لوگو اینستاگرام

برای مشاهده‌ی هر لوگو در اندازه‌ی اصلی، روی آن کلیک کنید:

 

لوگو اینستاگرام - شماره 1

 

لوگو اینستاگرام - شماره 2

 

لوگو اینستاگرام - شماره 6

 

لوگو اینستاگرام - شماره 10

 

لوگو اینستاگرام - شماره 7

 

لوگو اینستاگرام - شماره 8

 

لوگو اینستاگرام - شماره 9

 

لوگو اینستاگرام - شماره 4

 

لوگو اینستاگرام - شماره 5

 

لوگو اینستاگرام - شماره 3

 

لوگو اینستاگرام - شماره 11

 


 

دانلود لوگو اینستاگرام رایگان

برای دانلود نمونه‌های بالا در کیفیت اصلی در فرمت‌های JPEG و EPS و AI و PNG کلیک کنید:

دانلود

 


دانلود لوگو اینستاگرام

برای دانلود نمونه‌های بالا در کیفیت اصلی در فرمت‌های JPEG و EPS کلیک کنید:

دانلود

 


دانلود لوگو اینستاگرام svg و png

برای دانلود نمونه‌ بالا در کیفیت اصلی در فرمت‌های PNG و SVG کلیک کنید:

دانلود

 


دانلود آیکون‌های اینستاگرام

دانلود آیکون های اینستاگرام

برای دانلود نمونه‌های بالا در کیفیت اصلی در فرمت‌های JPEG و EPS و AI و PNG کلیک کنید:

دانلود

 


اینستاگرام؛ غول وب

کوین سیستروم و مایک کرایگر در سال 2010، شبکه اجتماعی خود را با نام اینستاگرام بنیان نهادند. این سرویس به سرعت محبوب شد به گونه‌ای که تعداد کاربران آن تا سال 2012، به بیش از 100 میلیون نفر رسید. در سال 2012 فیسبوک، اینستاگرام را به مبلغ یک میلیارد دلار آمریکا خریداری کرد. رشد اینستاگرام و افزایش محبوبیت آن در میان کاربران اینترنت به قدری زیاد است که بسیاری معتقدند که به زودی به محبوب‌ترین شبکه‌ اجتماعی در جهان تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر اینستاگرام در ایران، با 24 میلیون کاربر فعال (بیش از 32 درصد جمعیت کشورمان)، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی داخل کشور محسوب می‌شود. آمریکا، هند و برزیل بیشترین کاربران اینستاگرام را دارند.

تحولات لوگوی اینستاگرام

تغییرات لوگوی اینستاگرام

لوگوها، به ویژه لوگوهای محبوب‌ترین برندها مانند شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، به مرور به بخشی آشنا از زندگی ما تبدیل می‌شوند و تغییر آن‌ها برای صاحبان این نوع برندها معمولا با ریسک همراه است چرا که ممکن است تغییر دادن آن‌ها، احساسات و ذهینت‌های مثبت عموم مردم را نسبت به آن برند تحت تاثیر قرار دهد.

از آنجا که غول‌های وب، برخلاف مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهرها، حضور و معنای فیزیکی ندارند، آرم‌ها و جلوه‌های بصریشان اهمیت صد چندان دارد. لوگوهای این نوع کمپانی‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که علاوه بر اینکه قابل درک و ملموس باشند، از لحاظ عاطفی بیننده را کاملا درگیر و آن‌ها را جذب کنند. برای دستیابی به چنین مقبولیت و محبوبیی در سطح جهان، این لوگوها باید بتوانند علاوه بر بخش آگاهانه وجود ما، ناخودآگاه ما را نیز با خود همراه سازند.

در سال 2010 لوگوی اولیه اینستاگرام توسط یکی از بنیان‌گذاران این کمپانی یعنی کوین سیستروم طراحی شد. این لوگو یک دوربین پولاروید با خطوط رنگین‌کمانی بود که به فعالیت اینستاگرام یعنی به اشتراک گذاشتن عکس‌ها و اعمال فیلترهای مختلف بر آن‌ها اشاره می‌کرد.

در اواخر همان سال سیستروم تصمیم گرفت از یک طراح حرفه‌ای برای طراحی لوگوی شرکتش استفاده کند و بنابراین مسئولیت طراحی لوگوی جدید اینستاگرام را به Cole Rise واگذار کرد. او لوگوی جدید را با الهام از دوربین‌های Bell & Howell در دهه 50 و با صرف زمان کمتر از یک ساعت طراحی کرد!

در سال 2011 یک بازطراحی بر روی لوگوی اینستاگرام انجام شد. ایده کلی همان ایده قبلی بود و فقط در برخی جزئیات، تغییراتی حاصل شد.

در سال 2016، اینستاگرام پس از 5 سال، یک لوگوی جدید را که به کلی با طرح‌های قبلی متفاوت بود، رونمایی کرد. این تغییر همزمان با تغییر رابط کاربری اینستاگرام به وقوع پیوست و در ابتدا، اعتراضات زیادی را به دنبال داشت.

طراحی عصبی چیست؟

هزاران سال است که هنرمندان، طراحان و معماران به باورهای خود برای ایجاد خلق یک اثر زیبا اعتماد کرده‌اند اما این باورها در طول زمان دستخوش تغییر و تحول می‌شوند. بگذارید برای درک بهتر، مثالی بزنیم. در یونان باستان استفاده از مستطیل طلایی معیاری از زیبایی محسوب می‌شد و این اِلِمان، سالیان طولانی مورد علاقه‌ی طراحان قدیمی یونان بود اما تحقیقات نشان داده است که استفاده از مستطیل طلایی در طراحی‌ها بر روی مخاطبان امروزی تاثیر چندانی ندارد. اینجاست که اهمیت شاخه‌ای از علوم بنام neuroscience (در فارسی: علوم اعصاب) مشخص می‌شود.

بر اساس ویکی‌پدیا:

دانش علوم اعصاب یا نوروساینس (به انگلیسی: Neuroscience) دانش مطالعه سامانه عصبی است. دانش علوم اعصاب زیرشاخه‌ای چندرشته‌ای از زیست‌شناسی است که با بهره‌گیری از فیزیولوژی، آناتومی، زیست‌شناسی تکاملی و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، مدلسازی ریاضی و روانشناسی به درک ویژگی‌های نورون‌ها و مدارهای عصبی می پردازد.

برخی از شرکت‌های طراحی در سراسر جهان بر اساس یافته‌هایی که از neuroscience در دست دارند، ایده‌هایی را پرورش می‌دهند و سپس آن ایده‌ها را در جهان واقعی و با طرح‌های واقعی آزمایش می‌کنند. این شرکت‌ها پس از آزمون و خطا، به ویژگی‌هایی دست پیدا می‌کنند که یک طرح را در سطح جهان محبوب می‌کنند. به این نوع طراحی‌ها بر پایه‌ علوم اعصاب، طراحی عصبی یا neuro-design می‌گویند.

ویژگی‌های مهم لوگوی فعلی اینستاگرام

طراحی نسخه‌ جدید و فعلی لوگوی اینستاگرام نسبت به لوگوهای قبلی، مسطح‌تر و انتزاعی‌تر است. از آنجا که اینستاگرام بعد از تاسیس، به مدت پنج سال هیچ تغییر اساسی در لوگوی خود نداده بود، زمانی که لوگوی اخیر را برای اولین بار رونمایی کرد، با انزجار و نفرت برخی از کاربرانش روبرو شد اما محققان علوم اعصاب مطمئن بودند که این لوگو در سطح جهانی محبوب خواهد شد.

لوگوی جدید اینستاگرام

ایجاد و تکمیل ایده این لوگو توسط تیم طراحان اینستاگرام، 9 ماه به طول انجامید. در این مدت، این تیم خلاق، هزاران نمونه را طراحی و آزمایش کرده بودند. در ادامه سه تکنیک مهم طراحی بر اساس neuroscience را که در طراحی لوگوی اینستاگرام هم به کار برده شده است، با هم بررسی می‌کنیم:

برجستگی‌های بصری

دنیای ما مملوء از چیزها و پدیده‌هایی است که برای جلب توجه ما با یکدیگر رقابت می‌کنند اما چشمان ما در هر لحظه می‌تواند فقط بر روی یک نقطه‌ی کوچک از پس‌زمینه‌ای که به آن نگاه می‌کنیم، متمرکز شود. برای مقابله با این محدودیت، در مغز ما روشی برای اولویت‌بندی به آنچه که می‌بینیم، تکامل یافته است. حتی پیش از آنکه فرصتی برای رمزگشایی و درک یک طرح داشته باشیم، ویژگی‌های بصری آن شامل رنگ‌ها، کنتراست، روشنایی و ... به سرعت دریافت و توسط مغز ما دارای رتبه اولویت می شوند. دانشمندان مواردی را که اولویت بصری بالایی دارند، «برجستگی‌های بصری» یا «Visually Salient» می‌نامند. طرح‌هایی که دارای برجستگی بصری هستند، زودتر دیده می‌شوند و برای مدت طولانی‌تری توجه و تمرکز ما را به خود جلب می‌کنند.

لوگوی جدید اینستاگرام از برجستگی بصری بالایی برخوردار است و یکی از دلایل آن، بالا بودن کنتراست رنگی آن است. در این لوگو خط ضخیم و سفید دوربین در پس‌زمینه‌ای رنگارنگ و غلیظ، سطح بالایی از حساسیت بصری و چشم‌نوازی را فراهم می‌کند.

چگالی معنایی بالا

لوگوی اینستاگرام ویژگی مهم دیگری دارد: بشدت پرمفهوم در عین سادگی یا بعبارت دیگر دارای چگالی معنایی بالا!

این طرح قادر است مفاهیم زیادی را با کمترین جزئیات ممکن منتقل کند. تصاویری که دارای این ویژگی باشند، برای چشم مخاطب ساده و برای ناخودآگاهش بشدت جذاب هستند. دلیل این جذابیت برای ناخودآگاه، به موضوعی است که در علوم اعصاب تحت عنوان «تسلط بر پردازش» شناخته می‌شود. تماشا و درک این نوع لوگوها برای ما آسان است.

لوگوی جدید اینستاگرام، همانند نسخه‌های قبلی آن، همچنان یک دوربین را به تصویر می‌کشد اما این کار را به شکلی ساده‌تر از قبل انجام داده است. سادگی بیش از اندازه‌ی طراحی در این لوگو باعث می‌شود که حافظه‌ ما نمونه‌ قبلی لوگوی اینستاگرام را به سرعت محو و نسخه جدید را جایگزین آن کند و ما به سرعت به این نسخه جدید عادت کنیم. البته موضوع دیگری که باعث می‌شود لوگوهای جدید در ذهن ما جایگزین لوگوهای قدیمی شوند، این است که هرچقدر بیشتر در معرض یک اثر قرار بگیریم، بیشتر به آن علاقمند می‌شویم.

البته سادگی به تنهایی، خطر خسته‌کننده بودن و تکراری شدن را به همراه دارد. اضافه کردن لایه‌های معنایی به طرح می‌تواند این خطر را کم کند که در لوگوی اینستاگرام چگالی معنایی بالا، این لوگو را به یک لوگوی همواره جذاب تبدیل کرده است.

البته طرح‌های ساده‌ای (تسلط بر پردازش بالا) که چندمعنی متعدد دارند، همچنان می‌توانند برای ناخودآگاه ما جذاب باشند. به عنوان نمونه‌های موفقی از این لوگوها می‌توان به لوگوی شرکت اپل و لوگوی انتخابات ریاست جمهوری اوباما در سال 2008 اشاره کرد.

لوگوهایی با چند معنی

هر دوی این لوگوها از لحاظ بصری ساده و دارای معنای بالقوه هستند. در لوگوی اپل، سیب تداعی‌گر مفاهیم دانش و یادگیری است. همچنین انتقال دهنده مفهوم سلامتی و رشد هم هست. می‌توانند برای برخی یادآور سیب نیوتن، سیب آدم و حوا و یا سیب گاز زده یافت شده در کنار جسد آلن تورینگ هم باشد! در لوگوی انتخابات ریاست جمهوری اوباما نیز به پرچم آمریکا اشاره شده است و مفاهیم امیدواری و آغازی دوباره از طلوع آفتاب در لوگو قابل برداشت است. حرف O که حرف ابتدایی نام Obama است نیز در لوگو مشاهده می‌شود.

افراد مختلف ممکن است معانی متعددی را از اینچنین لوگوهایی برداشت کنند. یادمان باشد لوگوهایی که چندین معنا در خود دارند، همیشه سرگرم‌کننده و جذابند و بهترین لوگوها محسوب می‌شوند.

لوگوی جدید اینستاگرام با کمترین عناصر، یعنی یک مربع، یک دایره و یک نقطه، یک دوربین را به ذهن متبادر می‌کند. در همان نگاه اول مشخص است که این دوربین، یک دوربین جدید و مدرن نیست، بلکه یک دوربین قدیمی از نوع Polaroid متعلق به دهه 70 یا 80 میلادی است. این دوربین مفاهیم دلتنگی، نوستالژی، عکس‌های خانوادگی، خاطرات و ... را به قلب ما منتقل می‌کند. قرار گرفتن این دوربین بر روی پس‌زمینه‌ای از رنگ‌های گرم باعث شده است که این لوگو در مجموع پرانرژی و هیجان‌انگیز به نظر برسد. رنگ‌های بکار رفته در این لوگو، رنگ‌های غروب آفتاب هستند. عکاسان معتقدند که بهترین عکس‌ها در زمان غروب آفتاب قابل ثبت هستند. در این طیف رنگی، رنگ ها از آبی تیره به زرد می‌گرایند که این تغییر رنگ، خود نویدبخش پیشرفت و تحول مثبت است. البته همه معانیِ مورد نظر طراح این لوگو و کمپانی اینستاگرام بصورت یکجا و خودکار به ناخودآگاه بیننده منتقل می‌شوند و نیازی نیست که کاربران زمان زیادی را برای تحلیل این لوگو و دسترسی به این تعابیر صرف کنند.

قدرت انحناها

لوگو اینستاگرام در مجموع یک منحنی است. تحقیقات ثابت کرده است که مردم اشکال منحنی و خمیده را به اشکالی با زاویه‌های زیاد ترجیح می‌دهند. خمیدگی‌ها در طراحی باعث می‌شوند احساس صمیمیت، نزدیکی و دوستی به بیننده انتقال پیدا کند. مغز ما به این صورت تکامل یافته است که قسمت‌های نوک تیز را سریعا تشخیص دهد تا بتوانیم از صدمه دیدن توسط آن‌ها از خودمان مراقبت کنیم. پس به صورت ذاتی لوگوهایی که دارای لبه‌های تیز و زاویه‌های زیاد هستند، برای ما چندان احساس راحتی و رضایت فراهم نمی‌کنند.

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم که تغییر لوگوی برندهای معتبر جهانی که میلیون‌ها کاربران به آن‌ها عادت کرده‌اند، یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود و برای گذر موفق از این ریسک باید تعداد زیادی نمونه را مورد تحلیل و بررسی قرار داد و با استفاده از به روزترین متدهای روانشناسی، علوم اعصاب، طراحی گرافیک و ... به سمت تغییر حرکت کرد. با همه آنچه که گفته شد، به نظر می‌رسد که اینستاگرام برای طراحی لوگوی جدید خود از علوم و آزمایش‌های عصبی استفاده کرده است. همه چیز دست به دست هم داده است که لوگوی مینیمال اینستاگرام، بهترین باشد.

اگر شما هم مایل هستید با مراحل طراحی این لوگوی زیبا در ایلوستریتور آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را بخوانید و روند طراحی این لوگو را فرا بگیرید:


منابع: Convince and Convert ،Wikipedia ،1000logos

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما (21 دیدگاه)

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روح اله رمضانی فرد
27 مهر 1402
ممنونم ،کمک خوبی کردید لوگو اینستا بدون بک گراند گذاشته بودید

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

امیر
29 دی 1401
سایت خیلی خوبیه دستتون درد نکنه

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

arezo
17 اسفند 1400
سلام خواهشا راهنمایی کنید چجوری میشه لوگو همراه متن باشه من لوگو را از داخل استیکرها اینشات دارم فقط نمیدونم چجوری باید همراه با متن باشه چجوری تو صفحه کیبورد قرارش بدیم خواهش میکنم راهنمایی کنید

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

arezo
17 اسفند 1400
سلام خواهشا راهنمایی کنید چجوری میشه لوگو همراه متن باشه

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Masih
18 بهمن 1400
سلام علامت سیو نیست

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

امیر
27 دی 1400
سلام چرا نصب میکنم نمیاره رو گوشیم چیکار کنم

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Behi
05 مهر 1400
سلام من ایکون واسه کیبورد صفحه کلید میخوام که قابل کپی باشه

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

arezo
17 اسفند 1400
سلام خواهشا اگه تونستید لوگو را واسه کیبورد قرار بدید به من راهنمایی کنید

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

رضا
03 فروردین 1400
سلام..رمز این فایل چیه ؟؟

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
03 فروردین 1400
سلام. به زمز احتیاج نداره

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

محمد
16 دی 1399
با سلام خدمت شما دوستان عزیز من این لگو هارو واسه برنامه اینشانت داخل ویدو میخاستم اما نمیدونم چه طور از اینا استفاده کنم اگه میشه اموزششو بزارید ممنون

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

m.gogani87
03 آبان 1400
باید بری تو قسمت استیکر ها و از گالری عکسو انتخاب کنی

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

تقی نعمت الهی کردلر
04 آبان 1401
Instagram

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

zahra
14 دی 1399
عالی بودن ممنون

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Mahdi Zoghi
29 شهریور 1399
من تو برنامه SwiftKey بیارم باید چی کار کنم

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

محمدرضا۱۳۰۰
17 اردیبهشت 1399
سلام من اینارو دانلود کردم الان میخوام در متن لوگو رو بزارم چطوری بزارم اصلا نمیتونم ممنون سایت عالیتون

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
20 مرداد 1399
بستگی دارد که بخواهید در چه نرم‌افزاری لوگو را وارد کنید. وارد کردن لوگو در نرم‌افزارهای Word، Photoshop و ... با هم متفاوت هستند. اگر توضیح دهید، بهتر می‌توانیم شما را کمک کنیم.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

REZA
11 شهریور 1398
سلام. من فایل PNG رو میخوام ؟

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
20 مرداد 1399
فایل PNG جهت دانلود قرار داده شده است.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

ََAlireza .T
25 تیر 1398
سلام من اینا رو واسه logo maker pro می خوا ستم که فقط فرمت svg رو بشتیبانی میکنه می خواستم بدونم رو این برنامه ای که گفتم کار میکنه یا نه ؟؟

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
25 تیر 1398
بله، فایل به فرمت SVG هم جهت دانلود قرار داده شده است.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Poshtiban✔️
19 اردیبهشت 1399
سلام با نرم افزار power director میشه راحت همه ی فایل های png jpg وapg رو بارگزاری کرد

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

منا
15 آبان 1397
رمز میخواد چه رمزی باید بزنم؟؟؟؟

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
15 آبان 1397
با سلام هیچ رمزی برای فایل‌ها وجود ندارد و به راحتی و بدون نیاز به وارد کردن رمز می‌توانید استفاده کنید.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

مهدیار
06 مرداد 1397
رمز و میزنم می گه عملیات ناموفق

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
20 مرداد 1399
با سلام هیچ رمزی برای فایل‌ها وجود ندارد و به راحتی و بدون نیاز به وارد کردن رمز می‌توانید استفاده کنید.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Samineh
28 آبان 1396
من فکر میکردم که این یه نرم افزاره و هر آیکونو که بخوام میتونم بزارم روی عکس

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
27 تیر 1397
خیر. چند آیکون به صورت عکس و فایل لایه باز هستند.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Samineh
13 آبان 1396
چندتا برنامه زیپ دارم اما با این حال این برنامه رو وقتی دانلود میکنم باز نمیکنه،چرا؟؟اگه امکانش هست لطفا جواب بدین

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
16 آبان 1396
با سلام بدون هیچ مشکلی فایل ها دانلود می‌شوند. کافیست از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید. علت اینکه فایل زیپ باز نمی شود دانلود ناقص فایل است

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Samineh
18 آبان 1396
نه منظورم اینکه فایل دانلود میشه اما احتیاج به زیپ داره

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Samineh
18 آبان 1396
نه منظورم اینکه فایل دانلود میشه اما احتیاج به زیپ داره،بازار نداره این برنامه رو؟

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
22 آبان 1396
جهت استفاده از این فایل‌ها باید ابتدا آن‌ها را از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار کافیست روی فایل راست کلیک کرده و از گزینه‌های Extract استفاده کنید.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Samineh
11 آبان 1396
منظورم اون آیکون های سیاه و سفیدن!!

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Samineh
11 آبان 1396
چرا دانلود نمیشن؟

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

شقایق
07 مرداد 1396
چجوری از دونه دونه اینا استفاده کنیم

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

من
14 مرداد 1396
با کراپ کردن

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

روکسو
27 تیر 1397
شما می‌توانید نسخه‌ی PNG فایل‌ها را به محیط فتوشاپ یا هر برنامه‌ی دلخواه دیگری وارد و از آن‌ها استفاده کنید.

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.

Saeid
28 اردیبهشت 1400
چطوری لوگو های اینستا رو ب صورت ایستکر در کیبرد ضاهر کنیم؟

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.