دانلود اکشن و براش فتوشاپ برای تبدیل عکس به نقاشی

26 بهمن 1399
Preview1193525311

این روزها که شبکه‌های مجازی روز به روز در حال گسترش است و جمعیت کثیری از مردم جهان از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، حتما شما هم در پروفایل بسیاری افراد، تصاویری را مشاهده کرده‌اید که تصور کرده‌اید نقاشی‌ای است که از روی عکس فرد کشیده شده است. در واقع هنر تبدیل عکس به نقاشی یکی از پرکاربرترین ترفندها در ویرایش عکس‌ها به شمار می‌رود.
در نرم‌افزار فتوشاپ باید فردی که در طراحی خبره است، طی مراحل گوناگون و پیچیده می‌تواند از عکس شما یک نقاشی خیره کننده و جذاب تهیه کند. اما اگر شما بخواهید بدون صرف هزینه و وقت این کار را انجام دهید تنها راه استفاده از اکشن‌های فتوشاپ است. طراحان حرفه‌ای در سراسر دنیا مراحل کار خود را از طریق پنل اکشن در فتوشاپ ضبط و ذخیره‌سازی می‌کنند و در اختیار کاربران اینترنتی قرار می‌دهند.
شرکت Envato نیز شرکتی است که سالیان سال است بستر بسیار مناسبی تحت عنوان گرافیک ریور Graphic River برای طراحان حرفه‌ای گرافیک فراهم کرده است که آثار ارزشمند خود را از طریق آن به فروش می‌رسانند. مجموعه‌ای که امروز برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم، یکی از همین آثار است که طراح آن را روی وب‌سایت Envato برای فروش قرار داده است؛ اکشنی که از طریق آن و تنها با یک کلیک، می‌توانید هر عکس دلخواهی را به یک نقاشی خیره کننده تبدیل کنید.

مواردی که برای استفاده از این اکشن باید به آن‌ها توجه کنید، بدین شرح است:

  • نسخه یا ورژن فتوشاپی که از آن استفاده می‌کنید، حتما باید انگلیسی باشد.
  • پس از باز کردن عکس دلخواهتان باید در فتوشاپ به مسیر Image > Mode بروید تا اطمینان حاصل کنید که وضعیت رنگی عکس مذکور روی RGB - 8 bit/Channel قرار داشته باشد.
  • گر از نسخه‌های CS5 یا بالاتر استفاده می‌کنید، در قسمت بالایی پنل لایه‌ها، روی آیکون منو کلیک کنید و به “…Panel Option” بروید و “Add “copy” را تیک بزنید. این کار برای کپی شدن تمامی لایه‌‌ها و گروه‌هاست.

در پوشه‌ای که دریافت می‌کنید، یک فایل متنی با نام «Help File» قرار دارد که تمام مراحل استفاده از این اکشن به صورت مرحله به مرحله در آن توضیح داده شده است.

اکشن و براش تبدیل عکس به نقاشی

فرمت فایل: ATN و ABR

دانلود

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.