دانلود فونت ظریف و زیبای نشان Nishan

26 بهمن 1399
Neshan-Font

طراحان عرب فونت نشان را در نسخه‌های متفاوتی با ضخامت‌های گوناگون قلم عرضه کرده‌اند که از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصویر نمونه ملاحظه می‌کنید، حروف فونت نشان دارای ارتفاع بسیار بسیار کم هستند و خلاقیت‌های زیادی در طراحی هر یک از حروف بکار گرفته شده است. نشان فونتی است که هر چند می‌تواند در گروه فونت‌های رسمی هم قرار بگیرد اما از آنجا که پیچیدگی طراحی در حروف این فونت زیاد است و با یک نگاه ساده و خالی از دقت، کلمات خوانایی را تشکیل نمی‌دهد، توصیه می‌کنیم از این فونت بیشتر برای طراحی‌های گرافیکی و تنها برای نوشتن یک کلمه یا یک عبارت کوتاه استفاده کنید تا خواننده را به زحمت نیندازید.
طراح سعی داشته است که اعداد را در این فونت با شکلی بسیار منحضربفرد و ویژه طراحی کند. کم‌تر فونتی یافت می‌شود که به اعداد چنین توجه ویژه‌ای داشته باشد. خصوصا اعداد ۷ و ۸ به شکل جذابی طراحی شده‌اند. بر خلاف حروف این فونت، برای خواندن اعداد آن هیچ دشواری وجود ندارد.
راهنمای نصب فونت و نیز یک فایل متنی حاوی تصاویری که چگونگی طراحی فونت را بهتر بیان می‌کند به همراه چهار نسخه از فونت نشان با ضخامت‌های گوناگون در فایل ضمیمه گنجانده شده اند که می‌توانید بصورت رایگان دریافت و استفاده کنید.

دانلود فونت نشان Nishan Free Font

دانلود

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.