دانلود پلاگین AKVIS Refocus 8.1.750.17408 برای اصلاح و تنظیم فوکوس عکس در فتوشاپ

26 بهمن 1399
oUU6Xqd

دوربین‌های عکاسی همدم بسیار خوبی برای انسان امروزی است. همگان به وسیله‌ی دوربین‌های عکاسی لحظات خود را ثبت و خاطراتشان را مرور می‌کنند. اما با پیشرفت تکنولوژی طراحی دوربین‌های دیجیتال، دیگر استفاده از این وسیله‌ی کارآمد و مفید، به سادگیِ فشردن یک دکمه‌ی شاتر نیست. باید بتوانید تنظیمات متعددی را با توجه به صحنه‌ای که قرار است از آن عکس بگیرید، انجام دهید. یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین این تنظیمات، تنظیم فوکوس دوربین است که به دقت و مهارت کافی نیاز دارد. بنابراین در بسیاری از موارد پیش می‌آید که پس از ثبت عکس متوجه می‌شوید که فوکوس را به درستی تنظیم نکرده‌اید. در چنین شرایطی راهکار چیست؟ مطمئنا نمی‌توانید به عقب برگردید و دوباره آن صحنه‌ی دلخواه را ثبت کنید.
شرکت Akvis برای این موضوع راه حلی اندیشیده است و به واسطه‌ی این راهکار می‌توانید خطای فوکوس را تا حدی جبران نمائید. پلاگین AKVIS Refocus مخصوص فتوشاپ، به شما این امکان را می‌دهد تا مجددا نقطه‌ی مناسبی برای را روی عکس برای فوکوس انتخاب نمائید و در صورت تمایل پس‌زمینه را تار یا بوکه کنید. اگر از یک منظره یا سوژه‌ی بسیار دور عکاسی کرده باشید، ممکن است پس از نگاه کردن به عکسی که گرفته‌اید، دریابید که کمی تار یا محو است که به کمک پلاگین مذکور می‌توانید این تارشدگی را تعدیل کنید.
حتی اگر یک عکس بسیار شفاف هم گرفته باشید، همیشه یادتان باشد که در آن جای اصلاح وجود دارد و با کمک پلاگین AKVIS Refocus مخصوص فتوشاپ می‌توانید این اصلاحات را اعمال کنید.

دانلود نسخه ۳۲ بیتی

دانلود نسخه ۶۴ بیتی

نویسنده شوید
دیدگاه‌های شما

در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. سوالات خود را اینجا بپرسید.